Asseco zasypało wszystkie dziury

PZU i ZUS już nie straszą w wynikach rzeszowskiego giganta.

Po kilku bolesnych ciosach, jakimi były m.in. przegrana w prestiżowym przetargu w PZU czy spadek przychodów ze współpracy z ZUS, Asseco Poland postawiło na organiczny wzrost. Jak pokazują wyniki spółki za trzy kwartały tego roku, strategia opłacała się, bo spółka powoli odzyskuje to, co straciła u kilku kluczowych klientów. — Udaje nam się zasypać dziurę — mówi Marek Panek, wiceprezes rzeszowskiego giganta.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ