Aston Martin poluje na młodszych klientów

ŁO
aktualizacja: 21-11-2017, 17:23

Brytyjski producent sportowych samochodów zaprezentował kolejną generację modelu vantage.

Aston Martin po raz pierwszy użył nazwy vantage 70 lat temu, więc model jest dla firmy niezwykle istotny.

Aston Martin vantage
Wyświetl galerię [1/5]

Aston Martin vantage

Fot. Aston Martin

Automotive News Europe zauważa, że projektanci dosyć radykalnie przeprojektowali auto, dzięki czemu mocno odróżnia się ono od innych modeli firmy i może przyciągnąć młodszych nabywców. Producent do opisu stylistyki vantage'a używa takich słów, jak „odważny”, „wyróżniający się”, czy „drapieżny”. 

Andy Palmer, prezes Aston Martina z dumą mówi, że to najwspanialszy samochód, w powstanie którego był zaangażowany w całej swojej 38-letniej karierze w branży motoryzacyjnej.  

Nowy vantage ma pod maską czterolitrowy silnik V8 o mocy 510 koni mechanicznych. Samochód rozpędza się „do setki” w 3,5 sekundy.  

Agencja Reuters podaje, że Aston Martin chce dzięki nowemu modelowi osiągnąć produkcyjny cel. Do 2019 r. w fabryki koncernu w Gaydon ma wyjeżdżać 7 tys. pojazdów. Firma buduje także nowy zakład w Walii, gdzie będzie produkowany SUV o nazwie DBX.  

Aston Martin już zbiera zamówienia na vantage'a. Klienci w USA muszą zapłacić prawie 150 tys. USD, a w Niemczech 154 tys. EUR.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Aston Martin poluje na młodszych klientów