Aston Martin poluje na młodszych klientów

ŁO
opublikowano: 21-11-2017, 16:45
aktualizacja: 21-11-2017, 17:23

Brytyjski producent sportowych samochodów zaprezentował kolejną generację modelu vantage.

Aston Martin po raz pierwszy użył nazwy vantage 70 lat temu, więc model jest dla firmy niezwykle istotny.

Wyświetl galerię [1/5]

Aston Martin vantage

Fot. Aston Martin

Automotive News Europe zauważa, że projektanci dosyć radykalnie przeprojektowali auto, dzięki czemu mocno odróżnia się ono od innych modeli firmy i może przyciągnąć młodszych nabywców. Producent do opisu stylistyki vantage'a używa takich słów, jak „odważny”, „wyróżniający się”, czy „drapieżny”. 

Andy Palmer, prezes Aston Martina z dumą mówi, że to najwspanialszy samochód, w powstanie którego był zaangażowany w całej swojej 38-letniej karierze w branży motoryzacyjnej.  

Nowy vantage ma pod maską czterolitrowy silnik V8 o mocy 510 koni mechanicznych. Samochód rozpędza się „do setki” w 3,5 sekundy.  

Agencja Reuters podaje, że Aston Martin chce dzięki nowemu modelowi osiągnąć produkcyjny cel. Do 2019 r. w fabryki koncernu w Gaydon ma wyjeżdżać 7 tys. pojazdów. Firma buduje także nowy zakład w Walii, gdzie będzie produkowany SUV o nazwie DBX.  

Aston Martin już zbiera zamówienia na vantage'a. Klienci w USA muszą zapłacić prawie 150 tys. USD, a w Niemczech 154 tys. EUR.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Aston Martin poluje na młodszych klientów