Avis poczeka na spóźnione loty

Marcin Bołtryk
opublikowano: 09-05-2018, 22:00

Avis Budget Group, międzynarodowa sieć wypożyczalni aut, wprowadza rozwiązania, dzięki którym proces wypożyczenia samochodu w jednym z punktów na świecie będzie szybszy i łatwiejszy.

Pierwsze z wprowadzanych ułatwień to system zarządzania utrzymaniem i uszkodzeniami. Za jego pomocą wypożyczalnia wykonuje dwa zdjęcia samochodu w technologii 360 stopni — jedno przed, a drugie po wynajmie. Porównanie obydwu daje pewność, czy podczas wypożyczenia pojawiły się na nim nowe uszkodzenia. Oprogramowanie zostało przetłumaczone na wiele języków, w tym na polski. Zadaniem systemu jest przyspieszenie procesu zwrotu pojazdu.

Zadaniem kolejnej nowości, czyli systemu powiadamiania o przylotach samolotów, jest ułatwienie odbioru wypożyczanego samochodu na lotniskach. Przy rezerwacji auta klient podaje numer swojego lotu, dzięki czemu zarówno on, jak i personel punktu odbioru samochodu na lotnisku mogą śledzić przebieg podróży samolotem i reagować na ewentualne opóźnienia. System działa już na wielu europejskich lotniskach, w tym na wszystkich terminalach w Polsce, na których Avis ma biura. Avis Budget Group posiada ponad 11 tys. punktów wypożyczalni w 180 krajach. Zatrudnia ponad 30 tys. pracowników. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Bołtryk

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / Avis poczeka na spóźnione loty