Aviva przeprosiła klientó za... Michałów

opublikowano: 02-02-2020, 22:00

Wysyłając zbiorczą korespondencję do swoich klientów, angielski ubezpieczyciel omyłkowo zwrócił się do wszystkich per „Panie Michale” (ang. Dear Michael), wprawiając kilka tysięcy klientów w konsternację — napisał portal BBC.

— Ironia polega na tym, że nawet nie zauważyłem pierwszego listu, tego, który zawierał imię „Michał”, dopiero oficjalne przeprosiny zwróciły na to moją uwagę — mówi Andrew, jeden z klientów ubezpieczyciela.

Jest oburzony.

— Pomylenie imion to jedno, ale co by było, gdyby przez pomyłkę wysłali wszystkim moje dane osobowe — adres i informacje o polisie — pyta retorycznie.

Aviva, z której usług korzysta kilka milionów osób, wykupując tam różnego rodzaju polisy, w oficjalnych przeprosinach zrzuciła to na karb „kłopotów technicznych”. Podkreśliła też, że imię na początku listu mejlowego było jedyną omyłką, a wiadomość nie zawierała żadnych danych osobowych, których nie miała prawa ujawnić.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Aleksandra Rogala

Polecane