Bank Millennium przedstawił strategię do 2020 r.

aktualizacja: 30-10-2017, 08:02

Bank Millennium przedstawił strategię na lata 2018-2020. Wśród głównych kierunków wymieniono przyspieszenie wzrostu w bankowości przedsiębiorstw poprzez działalność kredytową i wyższą wydajność sprzedaży.

Zarząd banku zakłada też zwiększenie sprzedaży pożyczek gotówkowych, kredytów inwestycyjnych i dla mikroprzedsiębiorstw. W planach jest aktywne wykorzystanie komponentu cyfrowego w bankowości i poza nią jako przewagi konkurencyjnej

Zobacz więcej

Joao Bras Jorge, prezes Banku Millennium Fot: Marek Wiśniewski, "Puls Biznesu"

Bank zakłada przy tym oportunistyczne podejście do opcji wzrostu nieorganicznego.

"Inspirujące środowisko pracy" ma natomiast posłużyć wygraniu "wojny o talenty". 

"Skuteczna realizacja strategii powinna przynieść Bankowi silny wzrost, wysoką wydajność kosztową oraz konkurencyjny w sektorze zwrot dla akcjonariuszy" - napisano.

Pod względem finansowym w 2020 r. bank jako cel stawia wzrost przychodów z działalności podstawowej o ok. 30 proc. względem 2017 r., dwucyfrowy wzrost wolumenów w wybranych, kluczowych obszarach, podwojenie tempa pozyskiwania aktywnych klientów, utrzymanie wskaźnika NPS w pierwszej trójce wiodących banków w Polsce, wskaźnik koszty/dochody na poziomie 40 proc., koszt ryzyka zgodny z historycznymi trendami, zysk netto w wysokości 1 mld złotych w 2020 roku  oraz wskaźnik ROE w pierwszej trójce wiodących banków w Polsce. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Bank Millennium przedstawił strategię do 2020 r.