Bank pomoże odzyskać należności

opublikowano: 19-07-2018, 22:00

Raiffeisen Polbank wprowadził do oferty usługę monitoringu płatności.

Raiffeisen Polbank wprowadził do oferty usługę monitoringu płatności. To rozwiązanie ma pomóc mikroprzedsiębiorcom, którzy są klientami banku, w samodzielnym odzyskiwaniu pieniędzy. Wiele takich firm nie upomina się o należności z obawy przed zepsuciem relacji z kontrahentami.

— Na problemy z terminowym otrzymywaniem płatności skarży się połowa przedsiębiorców. W konsekwencji firmy nierzadko borykają się z brakiem płynności finansowej i same opóźniają płatności do podwykonawców — zauważa Marcin Salamon, dyrektor ds. produktów depozytowych w Raiffeisen Polbanku.

Usługa powstała we współpracy z firmą Vindicat. Daje przedsiębiorcom możliwość automatycznego monitorowania płatności i egzekwowania należności od dłużnika. Narzędzie generuje wezwania do zapłaty, pozwy, a także pisma z prośbą o upublicznienie danych dłużnika na giełdzie długów Vindicat.pl — czy też wpis dłużnika do rejestru BIG InfoMonitor. System umożliwia również prowadzenie negocjacji online z dłużnikami.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Banki / Bank pomoże odzyskać należności