Bankowość mierzy się z technologiami

opublikowano: 12-02-2019, 22:00

W rywalizacji na najlepszą obsługę klienta (popularne dzisiaj user experience) banki nie nadążają za liderami technologicznymi — czytamy w World Retail Banking Report przygotowanym przez Capgemini.

W praktyce oznacza to, że klienci banków są mniej usatysfakcjonowani obsługą niż w przypadku w pełni cyfrowych firm z innych branż. Dotychczasowe inwestycje banków w digitalizację instytucji okazują się więc wciąż niewystarczające.

51,7 proc. Tylu ankietowanych konsumentów twierdzi, że jest zadowolonych z kanałów komunikacyjnych banków udostępnianych przez nie w internecie (46,9 proc. — w narzędziach mobilnych).

49,1 proc. Taki odsetek klientów korzystających ze „spersonalizowanych i proaktywnych rozwiązań” deklaruje satysfakcję z usług. Pozytywne nastawienie ma już tylko 39,5 proc. „analogowych” klientów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu