Bankowość mierzy się z technologiami

opublikowano: 12-02-2019, 22:00

W rywalizacji na najlepszą obsługę klienta (popularne dzisiaj user experience) banki nie nadążają za liderami technologicznymi — czytamy w World Retail Banking Report przygotowanym przez Capgemini.

W praktyce oznacza to, że klienci banków są mniej usatysfakcjonowani obsługą niż w przypadku w pełni cyfrowych firm z innych branż. Dotychczasowe inwestycje banków w digitalizację instytucji okazują się więc wciąż niewystarczające.

51,7 proc. Tylu ankietowanych konsumentów twierdzi, że jest zadowolonych z kanałów komunikacyjnych banków udostępnianych przez nie w internecie (46,9 proc. — w narzędziach mobilnych).

49,1 proc. Taki odsetek klientów korzystających ze „spersonalizowanych i proaktywnych rozwiązań” deklaruje satysfakcję z usług. Pozytywne nastawienie ma już tylko 39,5 proc. „analogowych” klientów.

036950dd-4556-4e30-aabc-314ab0b280bd
Frankowicze kontra banki
Informacje dla zadłużonych we franku szwajcarskim. Rozstrzygnięcia z sal sądowych, opinie prawników, bankierów i zainteresowanych problemem
ZAPISZ MNIE
Frankowicze kontra banki
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany co dwa tygodnie
Kamil Zatoński
Informacje dla zadłużonych we franku szwajcarskim. Rozstrzygnięcia z sal sądowych, opinie prawników, bankierów i zainteresowanych problemem
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu