Barometr PB Polaków nie interesuje hazard w sieci

KA
opublikowano: 09-12-2009, 00:00

Niecałe 700 tysięcy Polaków skorzystało z usług hazardowych w internecie w 2009 roku — wynika z badań przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie firmy D-Link, producenta urządzeń do budowy sieci. To zaledwie 5 proc. wszystkich użytkowników internetu w naszym kraju. Kolejne 6 proc. zetknęło się z reklamami kasyn internetowych lub bukmacherskich zakładów online. Przytłaczająca większość internautów twierdzi, że w ogóle się z tym zjawiskiem nie zetknęła. Oznacza to, że ani nie zauważyli reklam takich usług, ani nie grali w internetowym kasynie, ani nie obstawiali zakładów u bukmacherów.

Autorzy badania zapytali też, czy hazardu w internecie należy zakazać. Nieco ponad 40 proc. ankietowanych nie ma na ten temat zdania lub nie chce się jednoznacznie wypowiadać. Co piąty uważa, że hazard powinien działać na niezmienionych zasadach. Za zdecydowaną delegalizacją usług hazardowych w internecie opowiada się 36 proc. Polaków.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Polecane