Bass zamierza rozwinąć sieć hoteli

Birnbaum Małgorzata
08-12-2000, 00:00

Bass zamierza rozwinąć sieć hoteli

Druga na świecie grupa hoteli, Bass, w której skład wchodzą znane na całym świecie sieci Inter-Continental, Crowne Plaza oraz Holiday Inn, ogłosiła w zakończonym 30 września roku finansowym zysk netto bez dochodów nadzwyczajnych w wysokości 756 mln GBP (4,8 mld zł). Jest to kwota mieszcząca się w górnym pułapie prognoz, które wskazywały na zysk sięgający 735-755 mln GBP (4,6-4,7 mld zł). Obroty firmy wzrosły o 22,8 proc. do 3,78 mld GBP (23,9 mld zł).

— Rezultaty polepszył 18-proc. wzrost zysków hoteli, w których przybyło ostatnio 7,5 proc. pokoi. Zamierzamy jeszcze poszerzyć naszą sieć — mówi Tim Clarke, nowy dyrektor zarządzający Bassa.

Nie wiadomo jednak, jakie będą losy 3000 pubów i restauracji należących do Bassa, których działalności zaszkodziły zła pogoda i powodzie w Wielkiej Brytanii. Reuters, MB

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Birnbaum Małgorzata

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / / Bass zamierza rozwinąć sieć hoteli