Belgia pracuje nad nowym wizerunkiem

Małgorzata Zgutka
opublikowano: 2001-04-03 00:00

Belgia pracuje nad nowym wizerunkiem

Browar Belgia rozpoczął intensywną kampanię swojego piwa — Palm. Jej bohaterem jest nie kto inny tylko Wojciech Jagielski. Oprócz spotów telewizyjnych przeprowadzona zostanie również kampania billboardowa. Na billboardach również pojawi się znany dziennikarz telewizyjny. Głównym powodem przeprowadzania nowej kampanii jest zmienione ostatnio opakowanie piwa Palm. Będzie miało ono nowe etykietki i złoty staniol wokół szyjki. Browar Belgia jest obecny w Polsce od 1995 roku. W tym roku przejął on 90 proc. udziałów w browarze Kielce. W 1999 roku zakończono pierwszy etap budowy nowego zakładu. Ostatecznie, po zakończeniu budowy, zakład planuje produkcję 3 milionów hektolitrów piwa rocznie. Zarządzający Browarem Belgia zdają sobie sprawę z tego, że w Polsce piwo specjalne Palm nie może być bezpośrednim konkurentem dla popularnych pilznerów, raczej zajmie rynek niszowych produktów. MAZ