BGŻ BNP Paribas eksperymentuje ze start-upami

01-02-2018, 19:24
aktualizacja: 01-02-2018, 19:25

Bank szuka nowych rozwiązań technologicznych i wyciąga dłoń do młodych przedsiębiorców. Ogłosił wdrożenie projektu startupowego Vintom, wcześniej do współpracy zaprosił Nu Delta.

Radosław Kozłowski, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Marketingu Online w BGŻ BNP Paribas zaznacza, że bank szuka obecnie rozwiązań, które zwiększą efektywność sprzedaży, ale nie będą uciążliwe dla klientów. Postawił m.in. na „spersonalizowaną komunikację video w przeprowadzanych kampaniach informacyjnych, marketingowych lub sprzedażowych”. Bank do własnych potrzeb dostosował rozwiązanie startupowej spółki Vintom (o początkach jej działalności przeczytasz w artykule „Zamienią e-widzów w klientów”).

FILMOWA PROMOCJA: Vintom pozwala na organizowanie działań content marketingowych wokół materiałów wideo, zamieszczanych na firmowych stronach internetowych lub w serwisach, takich jak YouTube. Narzędzie opracowali: Tomasz Brożyna (od lewej), Grzegorz Kalisz i Szymon Pawlica. [FOT. SZYMON ŁASZEWSKI]
Zobacz więcej

FILMOWA PROMOCJA: Vintom pozwala na organizowanie działań content marketingowych wokół materiałów wideo, zamieszczanych na firmowych stronach internetowych lub w serwisach, takich jak YouTube. Narzędzie opracowali: Tomasz Brożyna (od lewej), Grzegorz Kalisz i Szymon Pawlica. [FOT. SZYMON ŁASZEWSKI]

„Według danych z naszego modułu analitycznego ponad 86 proc. klientów ogląda filmy personalizowane co najmniej w połowie, a wskaźnik otwarć CTOR dla kampanii banku osiągnął bardzo dobry poziom 62 proc., nieporównywalny z klasycznymi kanałami komunikacji email. Z doświadczeń płynących z dotychczasowych zrealizowanych kampanii wiemy, że większość odbiorców pamięta film i podejmuje pożądane działania nawet do trzech miesięcy po jego obejrzeniu”, wylicza Szymon Pawlica, prezes Vintom, cytowany w komunikacie BGŻ BNP Paribas. 

Wcześniej bank rozpoczął współpracę również z firmą Nu Delta, która rozwija technologię przetwarzania dokumentów na ujednoliconą wersję cyfrową. O tym projekcie również pisaliśmy na łamach „Pulsu Biznesu” (więcej w artykule „Digitalizacja od ręki”). 

BGŻ BNP Paribas zapowiada dodatkowa, że w kolejce czaka już kolejne technologiczne rozwiązanie, które instytucja zamierza wdrożyć w swoich strukturach.  

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / BGŻ BNP Paribas eksperymentuje ze start-upami