Biedronka rozwija skrzydła w Polsce

IT
17-09-2009, 05:46

Kryzys dobrze robi dyskontom. Jeronimo Martins otworzył w tym roku rekordową liczbę sklepów.

Należąca do Jeronimo Martins sieć rośnie jak na drożdżach. Sprzedaż Biedronki skoczyła w I półroczu o 33,4 proc. r/r. W ciągu ostatniego roku firma uruchomiła 358 sklepów, co oznacza, że niemal codziennie otwierała nowy. Dziś sieć liczy 1408 placówek i osiem centrów dystrybucyjnych.

— Kupiliśmy już działki budowlane pod dwa kolejne centra dystrybucyjne. Potrzebujemy ich do obsługi zaopatrzenia nowych sklepów oraz przejętej przez nas sieci Puls — mówi Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny Jeronimo Martins Dystrybucja.

Jego zdaniem, do na- sycenia polskiego rynku Biedronkami nadal daleko, a portugalska sieć ma się powiększać co roku o kolejne 150 sklepów.

Należąca do Jeronimo Martins sieć rośnie jak na drożdżach. Sprzedaż Biedronki skoczyła w I półroczu o 33,4 proc. r/r. W ciągu ostatniego roku firma uruchomiła 358 sklepów, co oznacza, że niemal codziennie otwierała nowy. Dziś sieć liczy 1408 placówek i osiem centrów dystrybucyjnych.

— Kupiliśmy już działki budowlane pod dwa kolejne centra dystrybucyjne. Potrzebujemy ich do obsługi zaopatrzenia nowych sklepów oraz przejętej przez nas sieci Puls — mówi Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny Jeronimo Martins Dystrybucja.

Jego zdaniem, do na- sycenia polskiego rynku Biedronkami nadal daleko, a portugalska sieć ma się powiększać co roku o kolejne 150 sklepów.

Należąca do Jeronimo Martins sieć rośnie jak na drożdżach. Sprzedaż Biedronki skoczyła w I półroczu o 33,4 proc. r/r. W ciągu ostatniego roku firma uruchomiła 358 sklepów, co oznacza, że niemal codziennie otwierała nowy. Dziś sieć liczy 1408 placówek i osiem centrów dystrybucyjnych.

— Kupiliśmy już działki budowlane pod dwa kolejne centra dystrybucyjne. Potrzebujemy ich do obsługi zaopatrzenia nowych sklepów oraz przejętej przez nas sieci Puls — mówi Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny Jeronimo Martins Dystrybucja.

Jego zdaniem, do na- sycenia polskiego rynku Biedronkami nadal daleko, a portugalska sieć ma się powiększać co roku o kolejne 150 sklepów.

Należąca do Jeronimo Martins sieć rośnie jak na drożdżach. Sprzedaż Biedronki skoczyła w I półroczu o 33,4 proc. r/r. W ciągu ostatniego roku firma uruchomiła 358 sklepów, co oznacza, że niemal codziennie otwierała nowy. Dziś sieć liczy 1408 placówek i osiem centrów dystrybucyjnych.

— Kupiliśmy już działki budowlane pod dwa kolejne centra dystrybucyjne. Potrzebujemy ich do obsługi zaopatrzenia nowych sklepów oraz przejętej przez nas sieci Puls — mówi Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny Jeronimo Martins Dystrybucja.

Jego zdaniem, do na- sycenia polskiego rynku Biedronkami nadal daleko, a portugalska sieć ma się powiększać co roku o kolejne 150 sklepów.

Należąca do Jeronimo Martins sieć rośnie jak na drożdżach. Sprzedaż Biedronki skoczyła w I półroczu o 33,4 proc. r/r. W ciągu ostatniego roku firma uruchomiła 358 sklepów, co oznacza, że niemal codziennie otwierała nowy. Dziś sieć liczy 1408 placówek i osiem centrów dystrybucyjnych.

— Kupiliśmy już działki budowlane pod dwa kolejne centra dystrybucyjne. Potrzebujemy ich do obsługi zaopatrzenia nowych sklepów oraz przejętej przez nas sieci Puls — mówi Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny Jeronimo Martins Dystrybucja.

Jego zdaniem, do na- sycenia polskiego rynku Biedronkami nadal daleko, a portugalska sieć ma się powiększać co roku o kolejne 150 sklepów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: IT

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Biedronka rozwija skrzydła w Polsce