Biznes dużego ekranu

Anna GołasaAnna Gołasa
opublikowano: 2013-03-26 13:04

Z wideowspółpracy coraz chętniej korzystają już nie tylko korporacje, ale także firmy z sektora MŚP i instytucje publiczne.

Nowoczesne rozwiązania wideokonferencyjne systematycznie zyskują popularność. — Są pewnego rodzaju maszyną do teleportacji, która pozwala obniżyć koszty związane z podróżami służbowymi i produktywnie wykorzystać poświęcony im czas, a także skraca procesy biznesowe — mówi Leszek Hołda, prezes firmy Integrated Solutions.

Źrodło: Istockphoto
Źrodło: Istockphoto
None
None

Czas i pieniądz

W 2011 r. rozwiązanie wideokonferencyjne RealPresence Platform firmy Polycom wdrożył w swoich szesnastu placówkach handlowych Auchan Polska. Terminale HDX 7000 i HDX 8000 zainstalowano w 15 sklepach tej sieci handlowej, a także w jej głównej siedzibie w podwarszawskim Piasecznie. Jak podkreśla Philippe Delporte, dyrektor do spraw informatyki w Auchan Polska, platforma znacząco poprawiła komunikację z oddziałami.

Więcej na temat wideokonferencji przeczytasz TUTAJ>>