Czytasz dzięki

Biżuteria nie dla dziewczynek

opublikowano: 05-07-2019, 17:30

Zielone i różowe turmaliny, szampańskie morganity, niebieskie szafiry czy pomarańczowe awenturyny, takie nietypowe kamienie znaleźć można w biżuterii Berries&Co. tworzonej przez dwie przyjaciółki. W dzisiejszym programie opowiemy Wam jak zrodził się ten pomysł na biznes, co jest najtrudniejsze w jego prowadzeniu i jak powstaje wysadzana kamieniami biżuteria.

- To jest marka, którą sobie wymarzyłyśmy – mówią zgodnie właścicielki Berries&Co.

- Berries&Co. to przede wszystkim naturalne kamienie. Taki pomysł przyświecał nam od początku, dlatego że dla nas luksusem i tym, co może najbardziej rozpieścić kobietę w kwestii materialnej, są właśnie kamienie szlachetne.  My starałyśmy się,  żeby ten luksus był przystępny cenowo – mówi Sandra Okupniak, współwłaścicielka Berries&Co.
Zamiast drogocennych diamentów, dziewczyny wybierają jednak bardziej nietypowe kamienie.

- Jeśli chodzi o kamienie szlachetne, to w tej chwili na polskim rynku panują pewne standardy. W większych firmach dostępne są głównie szmaragdy, szafiry, czy rubiny. My staramy się stawiać na kamienie, które nie są jeszcze bardzo znane, jak np. przepiękne szampańskie morganity, występujące w różnych odcieniach, różowe czy butelkowozielone turmaliny. Koncentrujemy się na konkretnych odcieniach, dlatego każdy kamień jest dla nas ręcznie wybierany. W naszych projektach staramy się też bawić szlifami kamieni -  opowiada Sarah Kisielewska-Falkowska, współwłaścicielka Berries&Co.

Więcej na temat biżuteryjnego biznesu w materiale wideo.

Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
×
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Justyna Smolińska

Polecane