BL zwiększył udział w rynku żeli

Piotr Wielicki
17-10-2000, 00:00

BL zwiększył udział w rynku żeliUdział w rynku żeli pod prysznic Nivea Bath Care firmy Beiersdorf-Lechia zwiększył się w lipcu i sierpniu 2000 roku z 24,3 proc. do 28,5 proc. Zdaniem Doroty Sekulskiej z BL, przyczyniła się do tego przede wszystkim zmiana receptury i opakowań oraz akcja mailingowa, w trakcie której w połowie czerwca rozesłano do klientów 5 mln próbek żelu. Beiersdorf jest obecny w Polsce od 1925 r. W 1997 r. koncern kupił 26 proc. akcji Fabryki Kosmetyków Pollena-Lechia,...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / BL zwiększył udział w rynku żeli