BM Reflex przejmie stacje Shella

opublikowano: 12-03-2014, 00:00

Paliwowy hurtownik buduje sieć bezobsługowych stacji. Teraz wiemy, że m.in. dzięki majątkowi przejętemu od Shella.

Pod koniec stycznia BM Reflex, firma zajmująca się hurtową sprzedażą paliw, działająca na rynku usług konsultingowych i doradczych, uruchomiła pierwszą stację benzynową, wchodząc tym samym w segmentsprzedaży detalicznej paliw. Władze spółki ogłosiły wtedy, że rozpoczynają budowę sieci około 50 bezobsługowych stacji paliw pod marką eMILA.

SKOKOWY WZROST: Częścią należącej do Shella sieci Neste
 zainteresowana jest firma BM Reflex. Spółka wykorzysta je przy
 budowie ogólnopolskiej sieci bezobsługowych stacji benzynowych
 eMILA. [FOT. WM]
SKOKOWY WZROST: Częścią należącej do Shella sieci Neste zainteresowana jest firma BM Reflex. Spółka wykorzysta je przy budowie ogólnopolskiej sieci bezobsługowych stacji benzynowych eMILA. [FOT. WM]
None
None

Mają to być placówki „budżetowe”, czyli tanie, konkurencja dla orlenowskiej marki Bliska (która liczy około 500 obietków) czy należącej do Lotosu Optimy (około 100 stacji). Ponieważ biznesplan BM Reflex zakłada budowę wyłącznie stacji bezobsługowych, w grę wchodzi również konkurowanie z marką OPN24 (8 stacji) czy półautomatyczną siecią Statoila — Statoil 1-2-3 (około 10 stacji). Wczoraj, 11 marca 2014 r., Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wydał zgodę na przejęcie przez BM Reflex części mienia Shell Self Service.

— Mogę tylko potwierdzić, że kończymy rozmowy, które mają doprowadzić do przejęcia mienia. Więcej informacji będę mógł przekazać dopiero po podpisaniu umowy, co powinno nastąpić niedługo — mówi Jarosław Sidorczuk z BM Reflex.

Łatwo się jednak domyślić, że chodzi o stacje niedawnego lidera bezobsługowych obiektów benzynowych — Neste.

Sieć 106 stacji Neste firma Shell przejęła za około 80 mln EURO w 2013 r., przekształcając je w tradycyjne obiekty z obsługą i sklepami. Tym samym zniknęła ceniona przez kierowców forma bezobsługowego (czytaj: tańszego) sprzedawania paliwa. O które stacje może chodzić spółce BM Reflex? Prawdopodobnie o te przy centrach handlowych lub te, których przekształcenie Shellowi się nie opłacało. Nie wiadomo też, ile stacji trafi we władanie BM Reflex. — Dziś mogę jedynie powiedzieć, że do końca 2020 r. chcemy mieć w Polsce 50 bezobsługowych stacji eMILA — mówi Sidorczuk.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Bołtryk

Polecane