BMW z prądem na pustyni

opublikowano: 06-03-2016, 22:00

Polski rynek samochodów na prąd to wciąż pustynia — w Niemczech nabywców na tego typu auta jest niemal 100-krotnie więcej przy 45-procentowym wzroście sprzedaży. Polaków odstraszają nie tylko ceny, ale również brak infrastruktury do ładowania pojazdów. Na tym tle pozytywnie wyróżnia się BMW i jego modele i3 (miejski) i większy i8. Łącznie te dwa pojazdy wybierało 64 proc. kupujących.

127 Tyle samochodów elektrycznych zarejestrowano w Polsce w 2015 r.
34 proc. O tyle r/r wzrosła sprzedaż samochodów elektrycznych nad Wisłą.

DANE: ACEA, KBA, BMW

 

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karol Jedliński

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu