BP odbudowuje wizerunek po katastrofie

MWIE, Moneynews.com
opublikowano: 02-09-2010, 12:09

W ciągu czterech miesięcy po wybuchu na  platformie wiertniczej w Zatoce Meksykańskiej BP wydało na reklamę 93 mln USD, ponad trzy razy więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku.

Jak podkreśla spółka, pieniądze zostały wydane na „kampanię informacyjną” na tematy  związane z katastrofą wśród ludności z regionów położonych w pobliżu miejsca wycieku.

Wyciek ropy bardzo nadwerężył reputację BP.
Wyciek ropy bardzo nadwerężył reputację BP.
None
None
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MWIE, Moneynews.com

Polecane