BP odbudowuje wizerunek po katastrofie

MWIE, Moneynews.com
02-09-2010, 12:09

W ciągu czterech miesięcy po wybuchu na  platformie wiertniczej w Zatoce Meksykańskiej BP wydało na reklamę 93 mln USD, ponad trzy razy więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku.

Wyciek ropy bardzo nadwerężył reputację BP.
Zobacz więcej

Wyciek ropy bardzo nadwerężył reputację BP.

Jak podkreśla spółka, pieniądze zostały wydane na „kampanię informacyjną” na tematy  związane z katastrofą wśród ludności z regionów położonych w pobliżu miejsca wycieku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MWIE, Moneynews.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / BP odbudowuje wizerunek po katastrofie