Rafał Brzoska, twórca grupy Integer, oraz Grzegorz Błażewicz i Konrad Pawlus, założyciele SalesMango, specjalizującego się w marketingu internetowym, zaangażowali się w firmę James Button, eksperta sprzedaży internetowej koszul męskich. Wejście trzech inwestorów ma otworzyć warszawskiej firmie drzwi na siedem europejskich rynków.

Zdaniem Rafała Brzoski, firma ma „ogromne perspektywy rozwoju w Europie”. Jej mocnymi stronami mają być know-how, doświadczenie w ekspansji zagranicznej oraz e-commerce.
— To kolejna spółka, do której wchodzę jako pasywny inwestor. Będę wspierać zarząd — deklaruje Rafał Brzoska. Grzegorz Błażewicz dodaje, że do inwestycji zachęciły go dobry produkt oraz team.
Założycielami spółki są m.in. Andrzej Grużdź oraz Mateusz Lesiak. Pierwszymi inwestorami byli fundusz Black Pearls oraz Kamil Gaworecki, były już zarządzający funduszami w TFI PZU. James Button specjalizuje się w personalizowanych koszulach — klient, oprócz rozmiaru, może wybrać rodzaj materiału, wzór oraz wyszyć własne inicjały. Firma projektuje też dla biznesu krawaty, apaszki, wizytowniki i nakrycia głowy.
— Naszą ambicją jest doprowadzenie do całkowitej personalizacji ubioru mężczyzn bez konieczności szycia stroju na miarę — mówi Andrzej Grużdź, prezes Jamesa Buttona. Adam Ziemniewicz, prezes Da Vinci, tczewskiej firmy specjalizującej się w szyciu na miarę, zauważa, że przed Jamesem Buttonem jeszcze długa droga.
— Oferta jest raczej dość okrojona i widać, że spółka dopiero rusza. Jeśli chodzi o e- -commerce, jest to segment, który dynamicznie się rozwija i również mężczyźni bardzo chętnie z niego korzystają. Z wyjątkiem tych, którzy kupują koszule z wyższej półki, gdyż wolą je obejrzeć osobiście — komentuje Adam Ziemniewicz.