Bulwersująca decyzja zarządu BBC

DI, PAP
opublikowano: 13-11-2012, 00:00

Media

Z ostrą krytyką spotkała się decyzja zarządu BBC, by George’owi Entwistle’owi, zdymisjonowanemu szefowi BBC, wypłacić roczną pensję, choć po zaledwie dwóch miesiącach pracy podał się on do dymisji w związku z emisją nierzetelnego materiału.

— Szokujące, że osoba, która zajmowała stanowisko przez tak krótki czas, a potem musiała odejść w takich okolicznościach, odchodzi z 450 tys. GBP w kieszeni — podkreślił John Whittingdale, poseł Partii Konserwatywnej.

George Entwistle objął stanowisko we wrześniu, a w sobotę podał się do dymisji w konsekwencji nadania materiału niesłusznie zarzucającego znanemu politykowi udział w aferze pedofilskiej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu