CD Projekt testuje i lokalizuje Cyberpunka

GSU
opublikowano: 2019-11-21 18:36

CD Projekt jest w trakcie wewnętrznych i zewnętrznych testów gry „Cyberpunk” 2077. Studio rozpoczęło również lokalizacje na poszczególne wersje językowe.

- Ostatnie miesiące minęły nam pod znakiem intensywnej pracy nad dalszą produkcją Cyberpunka. Trwają wewnętrzne i zewnętrzne testy gry, rozpoczęliśmy również lokalizacje na poszczególne wersje językowe. Jednocześnie kontynuujemy naszą globalną kampanię promocyjną - mówi Adam Kiciński, prezes CD Projektu.

Poza największym europejskim wydarzeniem branży gamingowej, którym są targi gamescom w Kolonii, gra była promowana m.in. w Tokio, Mediolanie, Moskwie, Melbourne, Paryżu, Londynie, Zurychu i Berlinie.

- Prezentacje pokazowe obejrzało łącznie ponad 60 tysięcy osób. Tak duże zainteresowanie uniwersum naszej najnowszej gry motywuje nas do dalszej, ciężkiej pracy - mówi prezes.

CD Projekt w czerwcu rozpoczął przedsprzedaż „Cyberpunka”, którego premiera zaplanowana jest na 16 kwietnia 2020 r. Na koniec września w pozycji „rozliczenia międzyokresowe przychodów”

CD Projekt w pozycji „sprzedaż przyszłych okresów” wykazał kwotę 136 mln zł wobec 74 mln zł na koniec czerwca. W pozycji tej CD Projekt wykazuje otrzymane lub należne wpływy z tytułu tantiem od zrealizowanych przez graczy zamówień przedpremierowych w ramach cyfrowej dystrybucji gier PC, głównie Cyberpunk 2077.

W trzecim kwartale 2019 r. grupa Ka CD Projekt wypracowała 92,9 mln zł przychodów ze sprzedaży, które przełożyły się na zysk netto w wysokości 14,9 mln zł.

- Przychody osiągnięte w trzecim kwartale były o ponad 38% wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. To efekt m.in. wzrostu sprzedaży Wiedźmina 3, pierwszych wysyłek wersji na konsolę Nintendo Switch oraz zwiększenia obrotów GOG.com - mówi Piotr Nielubowicz, wiceprezes CD Projektu.

Od lipca do września 2019 r. wydatki na prace rozwojowe w grupie przekroczyły 43 mln zł. Skumulowane saldo nakładów na koniec września br. osiągnęło poziom 333 mln zł.