W pierwszym półroczu 2025 CD Projekt zwiększył zysk operacyjny do 168 mln zł z 140,2 mln zł rok wcześniej. Przychody producenta gier nieznacznie spadły do 339 mln zł z 342 mln zł.
– Dominujący udział w przychodach grupy nadal przypada „Cyberpunkowi 2077" wraz z dodatkiem „Widmo Wolności". Stale zwiększamy też inwestycje w przyszłe projekty - nasze wydatki na prace rozwojowe związane z nowymi produkcjami w pierwszym półroczu przekroczyły 240 mln zł – mówi Piotr Nielubowicz, szef finansów CD Projektu.
Zysk netto w samym drugim kwartale wyniósł 69 mln zł i był o blisko 8 proc. wyższy od konsensu PAP Biznes. Zysk operacyjny w tym czasie wyniósł 72,4 mln zł i pobił oczekiwani analityków o 26,6 proc. EBITDA (zysk operacyjny powiększony o amortyzację) była na poziomie 89 mln zł i okazała się zgodna z konsensem. Przychody w drugim kwartale były na poziomie 216,7 mln zł i okazały się o 5,4 proc. wyższe od oczekiwań.
Na koniec czerwca 2025 r. w grupie CD Projekt zatrudnionych było 1248 osób wobec 1149 na koniec 2024 r. , w tym 802 deweloperów. Największa liczba deweloperów, bo 444, jest obecnie zaangażowana przy produkcji „Wiedźmina 4”. 116 pracuje przy „Cyberpunku 2”. 51 przy projekcie „Sirius”, a 22 przy „Hadar”.