W samym IV kwartale 2014 r. przychody spółki w polskiej sieci detalicznej wyniosły 30,39 mln zł, po wzroście o 14% r/r.
Przychody ze sprzedaży w kanale e-commerce wyniosły 5,29 mln zł w 2014 i były o 40% wyższe niż w 2013 r. W IV kwartale sprzedaż w internecie wyniosła 1,09 mln zł wobec 0,92 mln rok wcześniej.
Po trzech kwartałach spółka zanotowała wzrost zysku netto o 243% r/r do 9,876 mln zł. W tym czasie wynik EBITDA wzrósł o 82% do 15,790 mln zł. Przychody po trzech kwartałach wyniosły 117,745 mln zł wobec 109,193 mln zł przed rokiem, podano także.
CDRL zwiększył przychody w IV kwartale
Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - w sieci polskich sklepów wzrosły o 27% r/r do 106,11 mln zł w 2014 r., podała spółka.