Ceny internetu spadły o 11-12 proc.

[MEW]
opublikowano: 31-01-2012, 00:00

Więcej ofert, większe limity i niższe ceny — tak wyglądał rynek mobilnego internetu w ostatnim roku.

Operatorzy telekomunikacyjni coraz mocniej stawiają na mobilny internet. W branży mówi się, że ten segment daje szansę na wzrost przychodów. Efekt? Rywalizacja jest mocna, a ceny spadają.

— W drugiej połowie 2011 r. 8,18 proc. Polaków korzystało z internetu mobilnego, co plasuje Polskę na dziewiątym miejscu spośród krajów UE — napisał Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) w raporcie na temat mobilnego internetu w 2011 r.

Rok wcześniej nasycenie wyniosło 6,43 proc. UKE wyliczył, że między majem 2010 r. a styczniem tego roku ceny mobilnego internetu spadły o 11,1 proc. dla klientów indywidualnych i 12,8 proc. dla klientów biznesowych. Średni miesięczny koszt mobilnego internetu „na kartę” spadł w tym okresie o 40,7 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: [MEW]

Polecane