Citi podrasował konto dla VIP

opublikowano: 07-08-2014, 00:00

Bank zdecydował się dopieścić lepiej zarabiających klientów, ale z nowości skorzystają zapewne nieliczni.

Nowa nazwa i kolor granatowy, który ma identyfikować nowy produkt, a poza tym kilka opcji, które do tej pory dostępne były dla klientów najzamożniejszych — tak po odświeżeniu wygląda konto CitiOne w banku Citi Handlowym.

Rachunek nazywa się teraz Citi Priority, a jego posiadaczem może być każda osoba, która co miesiąc wpłacać będzie 5 tys. zł i korzystać będzie przynajmniej z jednego produktu kredytowego 5tys. zł Tyle miesięcznie trzeba przelewać na konto w Citi Handlowym, by móc korzystać z konta Priority.

banku (np. karty kredytowej) lub utrzymywać będzie saldo depozytowe na poziomie 30 tys. zł (dla CitiOne było to 15 tys. zł). Wraz z nowym szyldem klienci zyskają możliwość darmowych, ekspresowych przelewów zagranicznych w ramach Citi (do tej pory płaciło się 20 zł) oraz aktualizowane na bieżąco kursy walutowe, co jest rozwiązaniem korzystnym dla tych, którzy często i za duże kwoty kupują euro czy franki.

Z pozostałych nowinek najważniejsze to możliwość skorzystania z czterech pakietów: aktywnego (m.in. darmowa karta kredytowa ze zniżkami w wielu sklepach), inwestora (daje dostęp do produktów inwestycyjnych i 4 proc. dla pieniędzy w wysokości do 50 tys. zł, jeśli jednocześnie zdecydujemy się na np. odkładanie 200 zł na produkt ubezpieczeniowy), kredytowy (lepsze warunki kredytu) i firmowy. Ci, którzy mają saldo powyżej 50 tys. zł, w ramach pakietu inwestora dostaną osobistego opiekuna, który ma pomóc w określeniu celów i ułożeniu planu finansowego.

Nie zmieniła się możliwość otwierania w ramach konta subrachunków w euro, dolarze, franku i funcie i „przepinania” między nimi karty płatniczej. Darmowe są przelewy online w złotych i franku (tu opłata jest pobierana, ale bank zwraca ją po pięciu dniach roboczych). To ostatnie jest korzystne dla tych, którzy w innym banku spłacają kredyt w szwajcarskiej walucie. W Citi kursy sprzedaży są zbliżone do tych w internetowych kantorach.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Polecane