Clooney sprzeda kawę Amerykanom

DI
opublikowano: 02-11-2015, 14:09

Znany aktor George Clooney będzie reklamował kapsułki z kawą Nespresso w USA po pierwszy w historii. Do tej pory przekonywał do zakupu Europejczyków.

Pierwsza amerykańska reklama Nespresso z udziałem aktora pojawi się na początku listopada, a oprócz Clooney’a wystąpi w niej inny gwiazdor Danny DeVito.  

Zobacz więcej

George Clooney

Bloomberg

Clooney reklamuje kapsułki z kawą Nespresso poza Północną Ameryką od 2006 r. i stał się symbolem marki należącej do koncernu Nestle.   

Nespresso stanowi 25 proc. kawy sprzedawanej przez koncern Nestle i 4 proc. całych przychodów koncernu. Na całym świecie istnieje już 400 butików, w których sprzedawane są ekspresy i kapsułki Nespresso, ale tylko 36 z nich znajduje się na terenie USA.  

Bloomberg podaje, że kapsułki Nestle zgarniają zaledwie 3,8 proc. rynku tego typu kawy w USA, podczas gdy rywal Keurig Green Mountain posiada 44 proc. udziałów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy