Amerykańska firma odnotowała w okresie lipiec-wrzesień 2019 r. łączne przychody w kwocie 9,51 mld USD, co oznacza wzrost o 8,3 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2018 r. To wynik lepszy od mediany prognoz analityków z Wall Street, którzy oczekiwali wartości na poziomie 9,43 mld USD.

Przychody organiczne, które nie uwzględniają wpływu wahań kursów walutowych, przejęć i zbycia, wzrosły w tym kwartale o 5 proc. również przekraczając średnią szacunków analityków wynoszącą 4,3 proc.
Zgodny za to z projekcją specjalistów okazał się zysk na akcję, który wyniósł 56 centów.
Producent napojów podtrzymał swoją prognozę zysku na cały rok, nawet obniżając prognozę nakładów inwestycyjnych na ten rok do około 2,2 mld USD z wcześniejszego celu około 2,4 mld USD.
Wolumen gazowanych napojów bezalkoholowych wzrósł o 2 proc. w kwartale w dużej mierze dzięki dwucyfrowemu wzrostowi napojów Coca-Cola Zero Sugar i Sprite w Ameryce Północnej.