Comarch od lat angażuje się we współpracę z klubami sportowymi. Od 2002 r. jest tytularnym sponsorem MKS Cracovia zarówno drużyny piłkarzy, jak i hokeja na lodzie. Wcześniej wspierał m.in. OSC Lille czy TSV 1860 Monachium. Teraz wraz inną spółką informatyczną – Infortes - został partnerem zespołu koszykarskiego Śląsk Wrocław.
Spółki informują, że sponsoring wrocławskiego klubu ma na celu stworzenie współpracy na szerszą skalę i budowę większej rozpoznawalności marki Infortes i Comarch w Polsce. Począwszy od meczu z Grupa Sierleccy Czarni Słupsk, przez cały sezon, loga obu firm będą wyświetlane na bandach LED oraz ekranach LED podczas meczów EBL i rozgrywek pucharu 7DAYS EuroCup.
Infortes należy do sieci partnerskiej firmy Comarch i od wielu lat sprzedaje, wdraża i serwisuje systemy klasy ERP. Firma ma główną siedzibę we Wrocławiu i oddziały m.in. w Warszawie i Poznaniu.
- Sponsoring drużyn sportowych przekłada się na budowę wizerunku oraz korzyści biznesowe. Jednak równie ważne jest zbudowanie tego partnerstwa na fundamencie wspólnych idei. W sporcie zawodowym, podobnie jak w biznesie, kluczowe są podobne wartości, czyli ciężka praca, samodyscyplina i wieloletnia strategia. Dlatego zaangażowanie w propagowanie sportu jest tak bliskie Comarchowi, będąc jednym z elementów społecznej odpowiedzialności firmy – mówi Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes zarządu Comarch.