ComPress miał niższe marże

Kamil Zatoński
opublikowano: 15-02-2010, 14:33

Koszty agencji PR rosły w minionym roku szybciej, niż przychody. Dlatego zyski poszły mocno w dół.

Przychody ComPressu wzrosły w minionym roku o 6,6 proc. do 8,2 mln zł. Wynik operacyjny spadł jednak o 66 proc. do 152 tys. zł. W takim samym stopniu zmniejszył się (do 119 tys zł) zysk netto.

W samym czwartym kwartale przychody zwiększyły się o 15 proc. do 2,24 mln zł. Spółka utworzyła też w tym okresie 133 tys. zł rezerw na przeterminowane należności.

"Zarząd podejmuje próby odzyskania przeterminowanych należności i ma nadzieję, że znacząca część zostanie odzyskana" - czytamy w komentarzu do raportu.

Spółka podkreśla, że w końcówce ub. r. widoczne było ożywienie w branży public relations. Wciąż jednak firmy ostrożnie inwestowały w działania marketingowe i ograniczały wydatki na ten cel.

W minionym kwartale ComPress rozpoczął współpracę z Zelmerem, BPP i Huawei.

Kurs spółki rośnie o 1,85 proc. do 1,10 zł.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / ComPress miał niższe marże