Credit Suisse werbuje ponad 400 osób

opublikowano: 25-06-2019, 22:00

Rośnie i zatrudniający 4,5 tys. osób oddział we Wrocławiu, i młodszy, warszawski, z 800 pracownikami. Rosną też ich kompetencje.

Do końca czerwca oba biura Credit Suisse — we Wrocławiu i w Warszawie — zostaną pod względem operacyjnym w pełni zintegrowane z resztą firmy. Poza ujednoliceniem procedur i programów oznacza to zmianę nazwy z centrum świadczącego usługi dla biznesu na, odpowiednio, Credit Suisse Wrocław i Credit Suisse Warszawa. Taką transformację przechodzą właśnie także inne tego typu centra banku na świecie.

— W polskich biurach obserwujemy coraz więcej promocji na stanowiska dyrektorskie. Mamy pracowników, którzy obecnie zarządzają globalnym procesem, a polscy menedżerowie prowadzą zespoły na całym świecie, także w hubach w Szwajcarii, Wielkiej Brytanii czy USA — mówi Katarzyna Józefowicz, kierująca Credit Suisse Wrocław, w którym pracuje blisko 4,5 tys. osób.

Z banku do… banku

Polskie oddziały rosną i będą rosły.

— W obu biurach mamy otwartą rekrutację na łącznie ponad 400 ról — mówi Katarzyna Józefowicz.

— To wzrost jakościowy, nie tylko ilościowy — zaznacza Aneta Kocemba-Muchowicz, kierująca Credit Suisse Warszawa.

Nie jest to łatwe. Centra usług coraz częściej borykają się ze znalezieniem pracowników z odpowiednimi kwalifikacjami. Np. we Wrocławiu bezrobotnych jest ok. 7,5 tys. osób, a na portalu pracuj.pl znajduje się ponad 5 tys. ofert pracy w tym mieście. Credit Suisse korzysta na lepszym postrzeganiu całego sektora.

— Centra usług przestają być kojarzone z realizacją wyłącznie prostych procesów. Dziś praca w naszych biurach nie różni się od zadań wykonywanych przez pracowników sektora bankowego, dlatego pozyskujemy z niego coraz więcej kandydatów. Przybywa wspólnych inicjatyw, a m.in. poprzez ABSL działamy w zakresie promocji sektora BFSI [banki, usługi finansowe i ubezpieczenia — red.] — mówi Aneta Kocemba-Muchowicz, szefowa warszawskiego biura, w którym pracuje ponad 800 osób.

Narodowe specjalizacje

Polskie biura Credit Suisse specjalizują się w obszarze IT/technologii i zarządzania ryzykiem.

— Znacząca liczba modeli wyceny oraz modeli prognostycznych wykorzystywanych w banku przygotowywana jest przez nasze zespoły analityczne. Blisko jedna trzecia globalnego zespołu analityków ilościowych pracuje dziś w Polsce. Na co dzień współpracują z maklerami giełdowymi, a wiele zadań modelowo-wdrożeniowych realizowanych jest już wyłącznie w naszym kraju — mówi Aneta Kocemba-Muchowicz.

Credit Suisse wdraża technologie sztucznej inteligencji. Biura w Warszawie i Wrocławiu mają w planach dalsze wykorzystanie automatyzacji i robotyzacji. Ostatnio powołano do tego celu zespół specjalistów IT zajmujących się opracowywaniem tego typu rozwiązań dla banku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Grzegorczyk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy