Credit Suisse werbuje ponad 400 osób

opublikowano: 25-06-2019, 22:00

Rośnie i zatrudniający 4,5 tys. osób oddział we Wrocławiu, i młodszy, warszawski, z 800 pracownikami. Rosną też ich kompetencje.

Do końca czerwca oba biura Credit Suisse — we Wrocławiu i w Warszawie — zostaną pod względem operacyjnym w pełni zintegrowane z resztą firmy. Poza ujednoliceniem procedur i programów oznacza to zmianę nazwy z centrum świadczącego usługi dla biznesu na, odpowiednio, Credit Suisse Wrocław i Credit Suisse Warszawa. Taką transformację przechodzą właśnie także inne tego typu centra banku na świecie.

— W polskich biurach obserwujemy coraz więcej promocji na stanowiska dyrektorskie. Mamy pracowników, którzy obecnie zarządzają globalnym procesem, a polscy menedżerowie prowadzą zespoły na całym świecie, także w hubach w Szwajcarii, Wielkiej Brytanii czy USA — mówi Katarzyna Józefowicz, kierująca Credit Suisse Wrocław, w którym pracuje blisko 4,5 tys. osób.

Z banku do… banku

Polskie oddziały rosną i będą rosły.

— W obu biurach mamy otwartą rekrutację na łącznie ponad 400 ról — mówi Katarzyna Józefowicz.

— To wzrost jakościowy, nie tylko ilościowy — zaznacza Aneta Kocemba-Muchowicz, kierująca Credit Suisse Warszawa.

Nie jest to łatwe. Centra usług coraz częściej borykają się ze znalezieniem pracowników z odpowiednimi kwalifikacjami. Np. we Wrocławiu bezrobotnych jest ok. 7,5 tys. osób, a na portalu pracuj.pl znajduje się ponad 5 tys. ofert pracy w tym mieście. Credit Suisse korzysta na lepszym postrzeganiu całego sektora.

— Centra usług przestają być kojarzone z realizacją wyłącznie prostych procesów. Dziś praca w naszych biurach nie różni się od zadań wykonywanych przez pracowników sektora bankowego, dlatego pozyskujemy z niego coraz więcej kandydatów. Przybywa wspólnych inicjatyw, a m.in. poprzez ABSL działamy w zakresie promocji sektora BFSI [banki, usługi finansowe i ubezpieczenia — red.] — mówi Aneta Kocemba-Muchowicz, szefowa warszawskiego biura, w którym pracuje ponad 800 osób.

Narodowe specjalizacje

Polskie biura Credit Suisse specjalizują się w obszarze IT/technologii i zarządzania ryzykiem.

— Znacząca liczba modeli wyceny oraz modeli prognostycznych wykorzystywanych w banku przygotowywana jest przez nasze zespoły analityczne. Blisko jedna trzecia globalnego zespołu analityków ilościowych pracuje dziś w Polsce. Na co dzień współpracują z maklerami giełdowymi, a wiele zadań modelowo-wdrożeniowych realizowanych jest już wyłącznie w naszym kraju — mówi Aneta Kocemba-Muchowicz.

Credit Suisse wdraża technologie sztucznej inteligencji. Biura w Warszawie i Wrocławiu mają w planach dalsze wykorzystanie automatyzacji i robotyzacji. Ostatnio powołano do tego celu zespół specjalistów IT zajmujących się opracowywaniem tego typu rozwiązań dla banku.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Grzegorczyk

Polecane