Do wiosny producent gier notowany na NewConnect planuje jeszcze kilka aktualizacji gry, w tym dwie duże. Przed końcem zimy gra w pełnej wersji ma mieć swoja premierę.

- Jeszcze zimą chcielibyśmy wydać pełną wersję gry. Jej cena wyniesie około 29 USD – mówi Krzysztof Sałek, członek zarządu Creepy Jar.
Spółka podtrzymuje szacunki zakładające, że w ciągu roku od premiery gra sprzeda się w liczbie co najmniej 300 tys. kopii, choć obecnie wyglądają one dość konserwatywnie.
- Podtrzymujemy te szacunki, ale nie uwzględniają one wprowadzenia trybu multiplayer, który powinien pojawić się w połowie przyszłego roku i powinien dać spory impuls sprzedażowy – mówi Krzysztof Kwiatek, prezes spółki.
Na sprzedaż gry spory wpływ powinno mieć także pojawienie się wersji na konsole. Obecnie gra jest dostępna tylko na PC, ale spółka planuje wersje konsolową.
Do tej pory koszty produkcji gry z marketingiem wyniosły 3,5 mln zł. Nad grą pracuje około 20 osób.
Green Hell to gra z gatunku survival simulation, gdzie gracz sam musi poradzić sobie w trudnym i nieznanym dla niego środowisku dżungli amazońskiej.
Zarząd Creepy Jar na przełomie 2018/19 r. planuje rozpocząć prace koncepcyjne nad kolejnym projektem. Nie wyklucza, że także będzie to gra z gatunku survival simulation.