Creepy Jar sprzedał ponad 100 tys. szt. gry

opublikowano: 18-10-2018, 12:35

Sprzedaż pierwszej w historii gry wyprodukowanej przez Creepy Jar – Green Hell, która w wersji early access trafiła na rynek 29 sierpnia, przekroczyła już 100 tys. sztuk. Premiera pełnej wersji gry planowana jest przed końcem zimy. Później ma pojawić się wersja na konsole i tryb multiplayer.

Do wiosny producent gier notowany na NewConnect planuje jeszcze kilka aktualizacji gry, w tym dwie duże. Przed końcem zimy gra w pełnej wersji ma mieć swoja premierę.

Screen z gry
Zobacz więcej

Green Hell

Screen z gry Creepy Jar

- Jeszcze zimą  chcielibyśmy wydać pełną wersję gry. Jej cena wyniesie około 29 USD – mówi Krzysztof Sałek, członek zarządu Creepy Jar. 

Spółka podtrzymuje szacunki zakładające, że w ciągu roku od premiery gra sprzeda się w liczbie co najmniej 300 tys. kopii, choć obecnie wyglądają one dość konserwatywnie. 

- Podtrzymujemy te szacunki, ale nie uwzględniają one wprowadzenia trybu multiplayer, który powinien pojawić się w połowie przyszłego roku i powinien dać spory impuls sprzedażowy – mówi Krzysztof Kwiatek, prezes spółki.

Na sprzedaż gry spory wpływ powinno mieć także pojawienie się wersji na konsole. Obecnie gra jest dostępna tylko na PC, ale spółka planuje wersje konsolową. 

Do tej pory koszty produkcji gry z marketingiem wyniosły 3,5 mln zł. Nad grą pracuje około 20 osób.

Green Hell to gra z gatunku survival simulation, gdzie gracz sam musi poradzić sobie w trudnym i nieznanym dla niego środowisku dżungli amazońskiej.  

Zarząd Creepy Jar na przełomie 2018/19 r. planuje rozpocząć prace koncepcyjne nad kolejnym projektem. Nie wyklucza, że także będzie to gra z gatunku survival simulation.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / IT&Internet / Creepy Jar sprzedał ponad 100 tys. szt. gry