Creepy Jar zadowolony ze sprzedaży "Green Hell". Kurs w górę

opublikowano: 13-09-2019, 12:02

Sprzedaż gry "Gren Hell" przebiega zgodnie z założeniami - informuje spółka Creepy Jar, nie podając jednak żadnych danych na potwierdzenie.

- Wyniki pierwszego tygodnia sprzedaży są zgodne z naszymi założeniami. Zawsze staramy się być zachowawczy w naszych prognozach i myślę, że zapowiedziane 300 000 łącznie sprzedanych kopii do końca roku, można traktować w tej kategorii. Nie mamy w tej kwestii wątpliwości. W tej chwili pracujemy nad nową road mapą, którą opublikujemy na początku przyszłego tygodnia. – zapowiada Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.

Green Hell to gra-symulator przetrwania w dżungli amazońskiej.
Zobacz więcej

Motyw:

Green Hell to gra-symulator przetrwania w dżungli amazońskiej.

Gra trafiła do sprzedaży 5 września. To symulator przetrwania w dżungli amazońskiej.  Na liście życzeń na platformie Steam umieściło ją 400 tys. osób. Średnia ocen gry to 83 proc.

- "Green Hell" to typowy longseller z kilkuletnim cyklem życia. Wprowadzenie pełnej wersji z tzw. story mode przyciągnęło rzeszę nowych graczy, ale kolejni czekają na co-op. Chcemy im wyjść naprzeciw. W przyszłym tygodniu zaczynamy testy, które pokażą czy uda się to jeszcze w tym roku. Jeśli nie natrafimy na duże problemy techniczne chcielibyśmy zdążyć przed świętami- dodaje Krzysztof Kwiatek. 

Następnym krokiem jest wydanie gry w wersji na Konsole.

– Rozpoczęliśmy poszukiwania wydawcy- mówi prezes Creepy Jar.

Kurs spółki, notowanej na NewConnect, rośnie.

c3b39424-8c30-11e9-bc42-526af7764f64
Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy