Czytasz dzięki

Cyberpunk 2077 nadciąga

MGA
opublikowano: 10-01-2013, 09:30

Dziś wieczorem CD Projekt RED pokaże światu zwiastun filmowy swojej najnowszej gry.

Potwierdziły się nasze informację sprzed kilku dni. Dziś w okolicach godziny 18 Redzi zaprezentują graczom na całym świecie zwiastun filmowy nowego tytułu, nad którym pracują od ubiegłego roku. Chodzi o Cyberpunk 2077 - grę RPG, której akcja będzie się toczyć w niedalekiej przyszłości.

Trailer nie będzie zawierał elementów z tzw. game-playa, czyli pokazujących jak faktycznie będzie wyglądała rozrywka. Należy nastawić się na film promocyjny, stworzony przez firmę najbardziej znanego polskiego grafika - Tomasza Bagińskiego. Według naszych ustaleń, jego premiera miała nawet odbyć się w warszawskiej siedzibie notowanej na NewConnect Platige Image - firmy grafika. Bagiński od dłuższego czasu współpracuje z Redami. Jest autorem intra pierwszej i drugiej części Wiedźmina.

Ostatecznie z pokazu zrezygnowano, a zwiastun Cyberpunka będzie miał premierę tylko w internecie. Jest ona planowana na wieczór, co ma zapewnić największą oglądalność w Europie oraz całodniową ekspozycję na najważniejszym rynku: USA.
Przy okazji CD Projekt RED udowadnia, że firma znad Wisły awansowała już do światowej czołówki producentów gier komputerowych. Umiejętnie buduje zainteresowanie mediów specjalistycznych oraz graczy premierą zwiastunu w sposób, w jaki postępują najwięksi deweloperzy na rynku.

Przypomnijmy, że wszystko zaczęło się tydzień temu od wpisu amerykańskiego marketingowca na Twitterze, informującego, że oglądał już zwiastun Cyberpunka. Następnie Redzie na Facebooku potwierdzili jego premierę, a od kilkudziesięciu godzin Redzi wrzucają do sieci grafiki, promujące grę. Dzięki temu informacje o grze nie schodzą z czołówek portalów internetowych o grach komputerowych. W wyszukiwarce Google kombinacja haseł Cyberpunk 2077 i trailer daje już 160 tys. rezultatów, a po dzisiejszej premierze na pewno wzrośnie.

O tym jak ważny może być dobry zwiastun gry przekonała się dwa lata temu inna polska firma - Techland. Dzięki świetnemu trailerowi ich gra o zombich Dead Island przebiła się do świadomości graczy i osiągnęła duży komercyjny sukces. W ciągu dwóch tygodni od premiery sprzedała się na świecie w liczbie 1 mln sztuk. Dodatkowo dzięki zwiastunowi tytułem zainteresowało się Hollywood i nie wykluczone, że powstanie ekranizacja polskiej gry.

Trailer Dead Island

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MGA

Polecane