Cyberpunk w grudniu włączy dopalacze

opublikowano: 25-11-2020, 18:07

CD Projekt widzi rosnące zainteresowanie „Cyberpunkiem”, a najintensywniejszy etap kampanii promocyjnej ma wystartować z początkiem grudnia.

W trzecim kwartale studio CD Projekt kontynuowało intensywne, finalne prace nad “Cyberpunkiem 2077”. Wydatki na produkcję gier i nowych technologii wyniosły w tym okresie 52 mln zł, co przełożyło się na wzrost skumulowanego salda nakładów na prace rozwojowe do poziomu 523 mln zł.

W finalną fazę wkracza kampania promocyjna najważniejszej gry polskiego studia. W ubiegłym tygodniu dziennikarze branżowi mieli możliwość zagrania w 16-godzinny fragment Cyberpunka w ramach drugiego etapu pokazów najnowszej produkcji studia.

- Pozytywne wrażenia dziennikarzy, a w szczególności opinie podkreślające złożoność i niesamowity klimat Night City, bardzo nas cieszą i potwierdzają ogromny potencjał „Cyberpunka” – mówi Adam Kiciński, prezes CD Projektu.

Poinformował też, że w ostatnich tygodniach spółka obserwowała rosnące zainteresowanie swoją najnowszą grą.

- Pokazuje to świetna oglądalność cyklicznego wydarzenia online Night City Wire oraz innych materiałów dotyczących „Cyberpunka” - ostatni trailer w ciągu trzech dni od publikacji został obejrzany prawie 23 miliony razy. To jeszcze nie wszystko, ponieważ najintensywniejszy etap kampanii promocyjnej wystartuje wraz z początkiem grudnia – oznajmia prezes.

CD Projekt chce dotrzeć do maksymalnej liczby graczy. Reklamy “Cyberpunka” wyświetla w 34 językach w 55 krajach.

CD Projekt do tej pory ogłosił globalną współpracę z takimi markami jak m.in. Porsche, Arch Motorcycle, Nvidia, Secret Lab, Razer, Steel Series, czy Twitch. Dodatkowo, na rynkach lokalnych, “Cyberpunk 2077” połączy się z takimi markami jak np. Rockstar Energy Drink, Adidas, One Plus, Sprite, Play czy LPP.

W trakcie konferencji przedstawiciele spółki poinformował, że większość kopii gry nabytych w przedsprzedaży będzie pochodziło z dystrybucji cyfrowej, która jest bardziej rentowna niż to jest w przypadku fizycznej dystrybucji.

Zarząd konsekwentnie odmawia komentarza do przedsprzedaży gry. Wskazał jednak na opublikowane w raporcie za trzeci kwartał przychody przyszłych okresów, które w tym okresie wyniosły 271 mln zł wobec 192 mln zł na koniec drugiego kwartału.

CD Projekt w środę po sesji opublikował raport za trzeci kwartał. Grupa osiągnęła w tym czasie 105 mln zł przychodów, a skonsolidowany zysk netto wzrósł w ujęciu rocznym o blisko 60 proc. i wyniósł ponad 23 mln zł.

.

Rynek gier
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
×
Rynek gier
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane