Do premiery „Cyberpunka 2077” zostało dwa i pół tygodnia, przyśpiesza machina marketingowa, a wraz z nią rośnie zainteresowanie grą. Produkcja CD Projektu była w ubiegłym tygodniu najlepiej sprzedającą się grą na platformie Steam. To duży skok w rankingu, który jest tworzony w oparciu o wygenerowane przychody ze sprzedaży, gdyż wcześniejszy tydzień tytuł zakończył na dziewiątej pozycji.
W ostatni czwartek przy okazji piątej, a jednocześnie ostatniej odsłony wydarzenia z cyklu Night City Wire, w ramach którego prezentowa jest gra, CD Projekt pokazał nowy zwiastun „Cyberpunka” koncentrujący się na postaci Johnny’ego Silverhanda i jego więzi z główną postacią gry, najemnikiem o imieniu V. Do tej pory zwiastun został odtworzony tylko na YouTubie ponad 21,2 mln razy. To prawie tyle wyświetleń, ile ma najpopularniejszy dotychczas materiał dotyczący gry, czyli pierwsza prezentacja rozgrywki sprzed dwóch lat.
W ostatniej odsłonie Night City Wire został zaprezentowany także materiał zza kulis, w którym Keanu Reeves opowiadał o swojej transformacji w legendarnego rockerboya Night City - Johnny’ego Silverhanda.
Także w czwartek wieczorem zostały zniesione embarga na previewsy, czyli przedpremierowe recenzje. Wrażeniami z gry podzielili się dziennikarze czołowych redakcji, którzy mieli możliwość około 16- godzinnej rozgrywki. Podobnie jak przy czerwcowych previewsach, dziennikarze zwracali uwagę na sporą liczbę błędów nieukończonej jeszcze produkcji. Nie było wśród nich błędów kluczowych dla rozgrywki, chodziło głównie o drobne błędy wizualne. Nie zabrakło zachwytów nad samą grą, jej rozmiarami, fabułą, czy muzyką. Gamesradar napisał, że jest to gra, która na pewno przebije oczekiwania.
„Cyberpunk 2077” ukaże się 10 grudnia 2020 r. na Xbox One, PC, PlayStation 4 oraz Stadię. Wersje gry na Xbox One oraz PlayStation 4 będą działały także na Xbox Series X|S oraz PlayStation 5. Coraz więcej wskazuje na to, że premiera gry nie zostanie po raz kolejny przełożona. Jeden z pracowników Amazona poinformował na jednym z serwisów internetowych, że do sklepu trafiły już fizyczne kopie gry.
Analitycy zakładają, że gra sprzeda się w około 30 mln zł sztuk w ciągu roku od premiery.