Czerwona łapa nie odpuszcza

KL
opublikowano: 24-07-2009, 00:00

Klienci Heyah dorastają, więc operator ich goni. Za kilka miesięcy wprowadzi usługi abonamentowe.

Klienci Heyah dorastają, więc operator ich goni. Za kilka miesięcy wprowadzi usługi abonamentowe.

Konkurencja na rynku komórek rośnie, Play rozpycha się łokciami, a Heyah nie zamierza oddawać klientów. Chce skupić się na ich utrzymaniu, ale także na przyciąganiu użytkowników innych sieci.

— Po budowaniu przez kilka lat silnej marki możemy zabrać się do poszerzania naszego portfolio — mówi Wojciech Kliniewski, dyrektor zarządzający ds. Heyah.

Pierwszym krokiem było wprowadzenie oferty typu mix. Drugim będzie tzw. "telefon bez związku", czyli jej odwrotność. Klient nie będzie podpisywał umowy, ale deklarował kwotę doładowań. Jeżeli przez rok dotrzyma słowa, będzie mógł kupić telefon w promocyjnej cenie. Ta oferta będzie skierowana przede wszystkim do młodzieży. Wkrótce na rynek trafi nowa oferta internetowa.

Kamieniem milowym będzie wprowadzenie abonamentu. To z kolei ukłon w stronę klientów, którzy już dorośli.

— Chcielibyśmy to zrobić w ciągu kilku miesięcy. Jednak ten ruch będzie wymagał subsydiowania telefonów, dlatego musimy na inwestycję dostać zielone światło od korporacji, która realizuje założone cele finansowe — wyjaśnia Wojciech Kliniewski.

Dodał, że Heyah cały czas szuka nowych obszarów biznesowych. Jednym z nich, w którym osiągnęła spory sukces, jest oferta dla mieszkających w Polsce obcokrajowców. Według danych podawanych przez Heyah operator ma 50 proc. rynku komórkowych połączeń na Ukrainę.

Przedstawiciele Heyah poinformowali również, że baza klientów operatora utrzymuje się na stałym poziomie (nie ujawniają liczby), a ARPU (średni przychód na klienta) wzosło od ubiegłego roku

Heyah to marka telefonii komórkowej należąca do Polskiej Telefonii Cyfrowej. Przez pierwszych kilka lat działalności nie oferowała telefonów, a jedynie usługi na kartę. Taki model, wspierany agresywnymi kampaniami reklamowymi, na początku przyniósł marce ogromny sukces. Bardzo szybko zdobyła dużą rozpoznawalność, kampanie nagradzano, a liczba klientów w ciągu dwóch tygodni sięgnęła 200 tys.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Polecane