Cztery miasta na celowniku

Agnieszka Janas
opublikowano: 18-12-2007, 00:00

Polska przyciąga międzynarodowe sieci hotelarskie. Jednak obecni na rynku nie zasypiają gruszek w popiele. Kolejny hotel uruchomiła sieć ibb.

Polska przyciąga międzynarodowe sieci hotelarskie. Jednak obecni na rynku nie zasypiają gruszek w popiele. Kolejny hotel uruchomiła sieć ibb.

„PB”: Uroczyście otworzyliście państwo hotel w Poznaniu. Dlaczego sieć ibb zdecydowała się wejść do Polski?

Damian Llull, dyrektor sieci ibb Hotels: Obserwując wzrost ekonomiczny i zapotrzebowanie na miejsca hotelowe o wyższym standardzie, zdecydowaliśmy się na rozwój naszej sieci również w Polsce. Nie da się ukryć, że zainteresowanie branży tym krajem jest bardzo duże. Przybywa obiektów na coraz wyższym poziomie, ale ciągle brakuje usług, które sprawią, że klienci będą do ulubionego hotelu wracać. Dziś nie wystarczą już dobrej klasy pokoje i restauracje. Klienci potrzebują atrakcji i nasza sieć stara się te potrzeby zaspokoić.

„PB”: Czy będzie więcej hoteli ibb i kiedy można się ich spodziewać?

W planach uwzględniamy Gdańsk, Kraków, a w przyszłości także Wrocław i Łódź. Inwestycja w Gdańsku będzie prawdopodobnie oddana pod koniec 2009 r.

„PB”: Jak pan ocenia rynek hotelarski i perspektywy jego rozwoju w Polsce?

Jest bardzo dynamiczny. Pojawiają się nowi gracze, w szczególności duże sieci światowe. To istotne z punktu widzenia hotelarza, bo im więcej obiektów takiej klasy, tym miejsce jest bardziej interesujące. O branży stanowi rozwój firm powiązanych z hotelarstwem; od zaopatrujących hotele w produkty gastronomiczne po architektów wnętrz i pośrednictwa pracy. Uważam, że ludzie są elementem decydującym o sukcesie w tej branży i wysoko oceniam kwalifikacje polskich pracowników. Wielokrotnie udowodnili, że potrafią bardzo dobrze pracować.

O sieci

Założyciel sieci Damián Llull w 1992 r. rozpoczął działalność na Minorce. Dziesięć lat później 50 proc. udziałów w spółce kupił Sven von der Heyden, deweloper biurowców (np. Liberty Corner w Warszawie) i hoteli. Dotychczas sieć prowadziła w Polsce hotel Lublinianka w Lublinie (należący do Von der Heyden Group). W Europie pod marką ibb działało w 2006 r. 17 obiektów.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Agnieszka Janas

Polecane