Pokazała trzecie generacje sandero, sandero stepway i logana w wersji sedan. Producent wyostrzył nieco dizajn dosyć grzecznych budżetowych pojazdów, a wersja stepway trochę bardziej niż wcześniej przypomina SUV-a. Warto zwrócić uwagę na przód samochodów. „Z przodu i z tyłu w nowych modelach pojawia się nowy układ świateł w kształcie litery Y, który od tego czasu będzie wyróżnikiem samochodów Dacii” — czytamy w komunikacie.

Dacia jest jednym z najważniejszych graczy na polskim rynku. Od stycznia do końca sierpnia sprzedała 12,6 tys. pojazdów, co oznacza jednak spadek o 46,5 proc. Tracili co prawda wszyscy producenci, bo przyszło im zmierzyć się ze skutkami pandemii, ale porównywalny spadek w czołówce zanotował tylko Ford (46 proc.). Najpopularniejszym modelem w ofercie rumuńskiej marki jest SUV duster, który skusił 7,3 tys. klientów.