Decora podtrzymała prognozy na 2005 r.

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 04-11-2005, 15:13

Producent i dystrybutor artykułów wykańczania wnętrz Decora po trzecim kwartale podtrzymała prognozy finansowe zakładające osiągnięcie w 2005 roku 16 mln zł zysku netto oraz 125 mln zł przychodów - poinformowała spółka w piątkowym komunikacie.

Producent i dystrybutor artykułów wykańczania wnętrz Decora po trzecim kwartale podtrzymała prognozy finansowe zakładające osiągnięcie w 2005 roku 16 mln zł zysku netto oraz 125 mln zł przychodów - poinformowała spółka w piątkowym komunikacie.

Po trzech kwartałach zysk netto Decory wzrósł o ponad 45 proc. do 15,3 mln zł, a przychody ze sprzedaży zwiększyły się o blisko 24 proc. do 94,6 mln zł. Oznacza to zrealizowanie całorocznej prognozy zysku w ponad 95 proc. oraz przychodów ze sprzedaży w blisko 76 proc.

"Wyniki za trzeci kwartał 2005 roku to utrzymanie tendencji wzrostowej z drugiego kwartału bieżącego roku. Jednocześnie wyniki wskazują, że nasze prognozy podane przed publiczną emisją akcji są niezagrożone" - powiedział cytowany w komunikacie prezes Decory Waldemar Osuch.  

"Źródłem bardzo dobrych wyników Decory w trzecim kwartale jest utrzymanie wysokiej marży na sprzedaży. Cieszy nas to szczególnie w perspektywie niekorzystnej tendencji kursów euro" - uważa członek zarządu spółki Artur Hibner.

Decora jest jednym z największych w kraju producentów artykułów wykorzystywanych do dekoracji i wykończenia wnętrz. Ponad 50 proc. przychodów spółki pochodzi z eksportu. Poza Polską, produkty firmy dystrybuowane są do ponad trzydziestu krajów Europy m.in. Rosji, na Ukrainę, Litwę, Łotwę i Estonie oraz do Czech.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane