Dekra-ITS szkoliła w Warszawie

W dniach 4-5 grudnia 2003 r., w warszawskim hotelu Airport Okęcie odbyło się spotkanie klientów jednostki Dekra-ITS. Uczestniczyło w nim 85 osób, przede wszystkim prezesi i pełnomocnicy ds. jakości. Celem spotkania było przedyskutowanie możliwości doskonalenia systemów zarządzania w oparciu o podejście procesowe. Omówiono m.in. kwestie integracji systemów zarządzania, monitorowania procesów oraz ciągłego doskonalenia. Szczególną uwagę poświęcono procesom zorientowanym na klienta oraz ich doskonaleniu.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ