Dekra-ITS szkoliła w Warszawie

Łukasz Gromkowski
09-12-2003, 00:00

W dniach 4-5 grudnia 2003 r., w warszawskim hotelu Airport Okęcie odbyło się spotkanie klientów jednostki Dekra-ITS. Uczestniczyło w nim 85 osób, przede wszystkim prezesi i pełnomocnicy ds. jakości. Celem spotkania było przedyskutowanie możliwości doskonalenia systemów zarządzania w oparciu o podejście procesowe. Omówiono m.in. kwestie integracji systemów zarządzania, monitorowania procesów oraz ciągłego doskonalenia. Szczególną uwagę poświęcono procesom zorientowanym na klienta oraz ich doskonaleniu.

W pierwszym dniu dyskutowano na temat integracji systemów oraz podejścia procesowego do zarządzania. Drugi dzień przeznaczono na warsztaty branżowe. Ich uczestnicy ćwiczyli identyfikowanie procesów oraz ich monitorowanie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Łukasz Gromkowski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / / Dekra-ITS szkoliła w Warszawie