Deloitte Digital i uselab łączą siły

Paulina KostroPaulina Kostro
opublikowano: 2016-06-29 22:00

Wielka firma doradcza chce być bardziej cyfrowa. Przejęła polski uselab, by wykorzystać jego unikatowe kompetencje.

Interaktywne ramię konsultingowego giganta Deloitte kontynuuje rozwój dzięki przejęciom w Polsce. Po Digtal One do Deloitte Digital dołączył zespół firmy uselab, który na polskim rynku jest pionierem i liderem z zakresu user experience i customer experience (doświadczeń użytkownika czy klienta podczas korzystania z produktu lub usługi). To również jedna z najbardziej doświadczonych firm strategiczno-projektowych w regionie.

ZOSTAJĄ W BIZNESIE:
ZOSTAJĄ W BIZNESIE:
Hubert Anyżewski i Wiesław Kotecki, założyciele uselabu, objęli stanowiska dyrektorów w Deloitte Digital, odpowiedzialnych za rozwój tego obszaru w regionie Europy Środkowej.
ARC

— Ambicją Deloitte Digital CE jest prowadzenie innowacyjnych projektów i projektowanie rozwiązań światowej klasy — mówi Zbigniew Szczerbetka, partner zarządzający CE Consulting Deloitte i Deloitte Digital CE. Transakcja z uselabem ma zbliżyć firmę do tego celu. Usługi będą oferowane pod marką Deloitte Digital CE.

— Deloitte Digital w swojej części konsultingowej skupia się na transformacjach cyfrowych, a projektowanie user experience jest jednym z nieodzownych elementów tego procesu. Z racji tego, że chcieliśmy zwiększyć skalę działania, kompetencje i oprzeć się na doświadczeniach z polskiego rynku, uselab był dla nas naturalnym wyborem. Jest to firma, która tak naprawdę stworzyła ten rynek w kraju, ma największedoświadczenie i bardzo silną pozycję, także poza Polską — mówi Zbigniew Szczerbetka.

Firma uselab istnieje od 2007 r. To jeden z pierwszych na polskim rynku podmiotów specjalizujących się w doświadczeniu użytkownika i projektowaniu usług i produktów. Po dołączeniu do Deloitte Digital zespół uselabu będzie działał jako linia serwisowa i centrum kompetencyjne, kierowane przez dotychczasowych właścicieli i zarządzających — Huberta Anyżewskiego i Wiesława Koteckiego. Deloitte nie wyklucza kolejnych inwestycji, które będą uzupełniały portfolio kompetencji i budowały skalę firmy.

— Jesteśmy dumni, że nasze dokonania zostały docenione przez Deloitte Digital. Dołączając do globalnej sieci, będziemy mieli jeszcze lepsze perspektywy rozwoju i ekspansji — mówi Hubert Anyżewski, prezes uselabu, obecnie dyrektor w Deloitte Digital.

Uwzględnianie lub wychodzenie naprzeciw doświadczeniom użytkownika wymaga połączenia wiedzy i kompetencji interdyscyplinarnych zespołów, składających się ze strategów, analityków biznesowych, UX designerów, projektantów usług, badaczy, grafików i technologów. — Skupiamy się na tym, aby produkty i usługi cyfrowe były przyjazne w użytkowaniu dla zwykłych ludzi i realizowały ich potrzeby. Jednocześnie przekonujemy firmy, jak jest to ważne z punktu widzenia tworzenia wartości dla biznesu. Dobrze zaprojektowana usługa to wyższa sprzedaż, większa satysfakcja klienta, a co za tym idzie — lojalność przy jednocześnie niższych kosztach obsługi — mówi Wiesław Kotecki, wiceprezes uselabu, obecnie dyrektor w Deloitte Digital. © Ⓟ