Dla porównania: w 2 kw. 2007 r. sprzedaż sięgnęła 10,1 mln zł, a zysk netto 800 tys. zł.
Słabsze wyniki spółka tłumaczy opóźnieniami w ogłaszaniu i rozstrzyganiu programów unijnych z nowej perspektywy na lata 2007-2013 przez instytucje wdrażające. Dodatkowo, w drugim kwartale dokonano rozliczenia realizacji dużego projektu unijnego Turystyka 3. Okazało się on dla spółki bardziej kosztowny, niż zakładano.
Spółka twierdzi jednak, że segment konsultingu zarządczego i finansowego wypracował wyższą marżę (przy niezmienionych przychodach). Pozytywnym czynnikiem, na który wskazuje spółka, jest też optymalizacja i zmniejszenie kosztów stałych związanych z obszarem back office i wzrost efektywności tego obszaru.
Narastająco po pierwszym półroczu przychody spółki są o 23 proc. niższe, niż rok temu i sięgają 13,9 mln zł. Strata netto wynosi 4,5 mln zł, wobec 1,3 mln zł zysku przed rokiem.