Diageo rusza na podbój Azji

Diageo, największy na świecie producent alkoholi, planuje ekspansję w Azji. Głównie ma to dotyczyć wzrostu sprzedaży sztandarowego produktu, whisky Johnnie Walker. Rocznie w Azji spożywane jest około 1,6 mld 9-litrowych pojemników tego alkoholu. Udział wschodnich rynków w strukturze przychodów Diageo sięga 14 proc. i wynosi około 12 mld USD.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ