Disney kupuje sieć telewizyjną NASN

(Tadeusz Stasiuk)
06-12-2006, 07:29

Koncern Walt Disney przejmie sportową sieć telewizyjną NASN Ltd. (North American Sports Network), działającą w 25 krajach Europy (w Polsce na platformie N).

Koncern Walt Disney przejmie sportową sieć telewizyjną NASN Ltd. (North American Sports Network), działającą w 25 krajach Europy (w Polsce na platformie N).   

NASN Ltd. posiada prawa do transmisji m.in. rozgrywek amerykańskich lig hokeja (NHL) czy futbolu amerykańskiego (NFL). Disney przejmie sieć od firm Benchmark Capital Europe i Setanta Sports Holdings. Wysokości transakcji nie ujawniono, ale branża ocenia ją na 80-90 mln euro. Jak napisał amerykański ”The Wall Street Journal”, przejęcie NASN pozwoli Disneyowi zwiększyć zasięg jego sportowego kanału ESPN w Europie. Sieć NASN ma 6 mln abonentów w 25 krajach Europy.

WST, Presserwis

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Disney kupuje sieć telewizyjną NASN