Dla tych, którzy wolą używane…

KOMENTARZ

RADOSŁAW DOBROŁĘCKI serwis otoMoto.pl

Toyota Aygo pierwszej generacji zadebiutowała w 2005 r. W ofercie znalazły się zaledwie dwa silniki: jednolitrowy benzynowy i diesel o pojemności 1,4 litra. Na rynku wtórnym najczęściejwystawia się egzemplarze wyposażone w silniki benzynowe. Stanowią prawie 90 proc. wszystkich ogłoszeń o sprzedaży tego modelu. Fani jednostek wysokoprężnych mają nieco utrudnione poszukiwania. Samochody z tym silnikiem pojawiają się w zaledwie 9 proc. ogłoszeń. Zupełnie marginalnie zaś pojawia się LPG (0,74 proc.).

Większość oferowanych egzemplarzy pochodzi z importu – najczęściej z Niemiec (27 proc.) i Francji (11 proc.). Na rynku wtórnym nie brakuje również modeli pochodzących z polskich salonów (22 proc.). Najwięcej ogłoszeń (24 proc.) dotyczy aut wyprodukowanych w 2006 r. Egzemplarze nie starsze niż pięć lat są stosunkowo rzadkie – stanowią niecałe 23 proc. wszystkich oferowanych na sprzedaż. Średnia cena sprzedawanego modelu Aygo to 16,5 tys. zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Bołtryk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / Dla tych, którzy wolą używane…