Dlaczego Pepco idzie na GPW

Operator wielobranżowych dyskontów Pepco nie zrobi nowej emisji, bo nie potrzebuje dodatkowego finansowania. Pieniędzy na spłatę długów potrzebuje natomiast jego właściciel.

„Gdy stery w spółce obejmuje trzeci prezes w ciągu miesiąca, kurs akcji nurkuje jak głodny pelikan, akcjonariusze szykują pozwy, a bankierzy pukają do drzwi z pytaniem, co z ich długami - wiedz, że problem jest poważny”. Tak w 2017 r. opisywaliśmy w „PB” kłopoty południowoafrykańskiej grupy Steinhoff International, na polskim rynku znanej przede wszystkim jako właściciel sieci sklepów Pepco.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ