"Spółka od momentu powstania koncentruje się na tworzeniu tytułów w popularnej niszy gier survivalowych. Swoją pierwszą produkcją udowodniła, że czuje się w niej bardzo dobrze, mimo relatywnie niskiego budżetu (5,2 mln zł), „Green Hell” cechuje się wysoką jakością wykonania zbliżoną do gier AAA, co prawdopodobnie byłoby niemożliwe do osiągnięcia gdyby nie umiejętności i doświadczenie deweloperów. Tytuł ten istnieje na rynku od blisko 3 lat, a jego sprzedaż lada dzień przekroczy 2 mln kopii. Wydając w I kw. 2021 pierwszą z trzech części dodatków z serii „Spirits of Amazonia” i osiągając wynikowo drugi najlepszy kwartał w historii udowodniła jaki dalej duży potencjał drzemie w tej produkcji. To naszym zdaniem jednak przedsmak tego co nas czeka w tym roku, gdyż już w czerwcu zadebiutuje jej konsolowa wersja, a na II-III kw. 21 zapowiedziane są dwa kolejne dodatki. Spodziewamy się, że w 2021 roku sprzeda blisko 0,9 mln kopii gry „Green Hell”, z czego za 32 proc. czyli ok. 0,3 mln będą odpowiadały konsole, co przełoży się 39,4 mln zł przychodów, 23,8 mln zł EBIT oraz 22,3 mln zł zysku netto“ - napisano w uzasadnieniu.
Analityk spodziewa się, że spółka już w tym roku ujawni więcej informacji na temat „Chimery”.