Doceniona świeżość

JAZ
opublikowano: 26-02-2014, 00:00

Instytut Monitorowania Mediów co miesiąc analizuje cytowalność mediów w innych mediach.

W styczniu dziennikarze z ponad 900 tytułów prasowych, stacji i rozgłośni odnosili się do wiadomości podanych przez kolegów 4893 razy (3181 w prasie, 849 w telewizji i 863 w radiu). Bezapelacyjne przodownictwo „PB” w kategorii mediów biznesowych, które obrazuje diagram, jest naturalne. Ale z pozytywnym zaskoczeniem przyjęliśmy bardzo wysoką pozycję naszego specjalistycznego dziennika w klasyfikacji generalnej — szóstą! Więcej cytatów miały tylko trzy prasowe tytuły ogólnotematyczne, jedna telewizja i jedno radio. To potwierdzenie, że „PB” wiele informacji podaje jako pierwszy i środowisko medialne docenia walor ich świeżości.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: JAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu