Dolce Vita

Dorota Maj
04-11-2011, 00:00

marka

Czystulatek może młodnieć w oczach? Tak, pod warunkiem że myśli kreatywnie, przygląda się rzeczywistości i umie cieszyć się życiem. Tak właśnie postępuje mediolański dom mody Trussardi obchodzący setne urodziny. Firma otwiera restaurację i kawiarnię, aby cieszyć się wyrafinowaną kuchnią. Uczestniczy w życiu miasta, dekorując spektakularną instalacją piękny barokowy plac z fontanną. Zakłada nową markę MY Design by Michael Young z meblami i akcesoriami do domu. A w modzie pozwala kobietom otulić się w puszyste futra w delikatnych tonacjach, które w połączeniu z wygodnymi filcowymi tkaninami prezentują się nienagannie. Po prostu dolce vita!

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Dorota Maj

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Dolce Vita