Dolce Vita

Dorota Maj
04-11-2011, 00:00

marka

Czystulatek może młodnieć w oczach? Tak, pod warunkiem że myśli kreatywnie, przygląda się rzeczywistości i umie cieszyć się życiem. Tak właśnie postępuje mediolański dom mody Trussardi obchodzący setne urodziny. Firma otwiera restaurację i kawiarnię, aby cieszyć się wyrafinowaną kuchnią. Uczestniczy w życiu miasta, dekorując spektakularną instalacją piękny barokowy plac z fontanną. Zakłada nową markę MY Design by Michael Young z meblami i akcesoriami do domu. A w modzie pozwala kobietom otulić się w puszyste futra w delikatnych tonacjach, które...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

/ Dolce Vita