Dolnośląskie: Przez salony na giełdę

Rafał FabisiakRafał Fabisiak
opublikowano: 2014-12-29 00:00

Liderzy w regionach DLM

Chociaż firma DLM działa na rynku krótko, ma już na koncie spore sukcesy.

Prosta zależność. Dariusz Trusz, prezes firmy DLM przypomina, że doświadczenie pozwala zdobyć ważnych klientów, a oni pomagają zwiększyć obroty firmy.

Spółka DLM sprzedaje kosmetyki, perfumy i sprzęt kosmetyczny dla klientów biznesowych, głównie salonów fryzjerskich i kosmetycznych w całej Polsce. Firma działa na rynku od 5 lat. W jej szybkim rozwoju pomogło doświadczenie Dariusza Trusza, prezesa DLM, który przed założeniem spółki pracował dla firm dystrybuujących kosmetyki, środki higieny i produkty chemii gospodarczej.

— Przełomem w historii firmy było uzyskanie wyłączności na sprzedaż w Polsce produktów znanych marek, np. Kallos i Tangle Teezer. Taka współpraca cieszy tym bardziej, że to wymagający klienci, których trudno pozyskać. Wiele firm stara się o takich partnerów, a dla nich kluczowa jest nie tylko wiarygodności firmy, ale też umiejętność zarządzania biznesem — mówi Dariusz Trusz.

DLM co pół roku zwiększa liczbę oferowanych towarów, w ofercie ma już kilkanaście tysięcy profesjonalnych produktów. Regularnie otwierają też kolejne sklepy i hurtownie. Wszystkie inwestycje realizuje samodzielnie. Obroty firmy sięgają już 45 mln zł. Dlatego prezes planuje w najbliższym czasie wprowadzenie firmy na giełdę.

Organizator

Puls Biznesu

Autor rankingu

Coface